header to ads



Vårens måsten enligt Vogue!

Style.com listar Vogue vilka accessoarer som är vårens "must haves" .

1. Balenciagas goggles kommer enligt Vogue att bli kultköpet nr 1 våren 2007. Jag tycker att de är sådär...
2. Bottega Venetas sandaler kan jag dock tänka mig... Men sen älskar jag ju allt som heter Bottega i förnamn och Veneta i efternamn.....
3. Burberry Prorsums silverskor kanske inte är helt min grej men det sägs ju att silver kommer stort i vår!
4. Chanels berlockprydda väskor är väl fina men inget som får Hotspots hjärta att bulta snabbare
5. Jil Sanders bronzfärgade clutch är fin. Roligt med en annan metalicfärg än guld.
6. Louis Vuitton shoppern är väldigt fin men inte värd den fantasisumma som den med största sannolikhet kommer att kosta
7. Marc Jacobs sko med kristallklack tycker jag är på gränsen till vulgära
8. Oscar de la rentas halsband är fint och spektakulärt men inte Hotspot-stil
9. Pradas multicolorskor gillar jag skarpt, de hade mycket väl platsat i min garderob. Är fyrkantig tå på ingång månne?
10. Proenza Schoulers pytonskor är allt annat än Hotspot-stil men sen är jag inte mycket för djurmönster överhuvudtaget. Vogue hävdar dock att pyton blir det nya leopard och jag är nog villig att skriva under på den!

Överlag är jag inte överdrivet imponerad av Vogues lista men man kan ju alltid ändra sig... Det är långt kvar till våren....

Kommentarer
Postat av: sura tanten

Pytonskorna är grymt snygga och nog det enda jag skulle kunna tänka mig, kanske Pradaskorna. Kristallklacken var bara för mycket!

Postat av: Ida

Hm skumma prylar inte så lättburna kanske ;) en metallic kuvertväska hade nog funkat... silverskor har jag faktiskt men de målades svarta för ngra månader sen :( Pytonkillerheels är på väg hem till mig.. och halsbandet.. ja jag gillar ju stora halsband men tror inte min nacke klarar det halsbandet.. :) kul lista.

2006-10-27 @ 09:02:13
URL: http://luckyem.webblogg.se
Postat av: rn

Har väntat på att krokodil ska bli inne länge nu. :D
Har redan shoppat upp mig på det i överflöd.
Marc jacobs skon med kristallen var ju inte lite speciell för övrigt.

2006-10-27 @ 09:28:37
URL: http://rightnow.webblogg.se
Postat av: Diana

Tja, de där silverfärgade skorna ser mest att höra hemma på en strippklubb men jag gillar den bronsfärgade clutchen och skorna från Prada. Allt var dock kul att titta på.

2006-10-27 @ 09:36:20
Postat av: Madeleine

Nääää, vad tråkigt... Jag är besviken. Brukar ju se fram emot våren, med vårkläderna... men det här känns... B. :(

2006-10-27 @ 09:59:31
Postat av: Mimo

Idag säger jag nejtack! Förutom Bottegas sandaler som var mums för mina ögon (-:

2006-10-27 @ 10:27:47
URL: http://mimostyle.webblogg.se
Postat av: Sara S

Designers och modetidningar lever visserligen ett par steg längre in i modeframtiden än oss andra, men min erfarenhet är att de där tidiga "trendförkunnelserna" aldrig kommer att bli verkliga trender.

Sen kan jag tycka att det är underhållande med spektakulära kristallskor på en visning.

2006-10-27 @ 10:45:06
URL: http://soderstjerna.blogg.se
Postat av: Anna Krimskrams

Halsbandet och MJ-skorna gillade jag massor men mest för att jag blir glad av att se dem. Pradaskorna och bronsclutchen var däremot mer användbara, snygga accersoarer. Me like!

2006-10-27 @ 11:26:33
URL: http://krimskrams.webblogg.se/
Postat av: Hanna

åh! sådär! ;)

2006-10-27 @ 11:47:35
URL: http://lilyrose.webblogg.se
Postat av: Laura

Inte min stil heller. Chanel- væskan ær verkligen ful, dom har skændat ett annars så underbart mæsterverk. Marc's skor var rysligt fula. No no. Fastæn stenar på det sættet ju kommer slå stort i vår. inte bara på skor & smukken, men generelt på klæder. Tveksam till det =/

2006-10-27 @ 12:22:46
URL: http://auralaura.blogg.se
Postat av: hotspot

sura tanten: Ja de tvar väl ett par saker som jag gillade men mycket kändes lite för extremt som kristallskorna - roliga men troligtvis inget som jag skulle bära!
Ida: JA det var spektakulära saker som är roliga att titta på men inte så mycket som jag skulle köpa (ja nu skulle jag ju inte ha råd att köpa det även om jag ville men i teorin)
rn: Ja orm och krocko ligger ju ganska nära varandra så krocka följer med på köpet ;)
Diana: Ha ha, lite kanske :) Mina favoriter också tror jag :)
Madeleine: Åh men det finns så mycket fina vårkläder! Jag håller med de här accessoarerna känns kanske lite svåra men det kommer att finnas saker som man vill ha - jag lovar! :)
Mimo: Ha ha, jag håller ltie med men jag tar pradaskorna och bronzclutchen också :)
Sara S: Jo de måste ju ligga i främsta ledet + att det är ju klart lite roligare att hylla det lite nya och lite spekatkulära
Anna Krimskrams: Ja, de funkar bra på en visning men i vardagslivet?
Hanna: Jag säger nog detsamma :)
Laura: Ha ha, jag skulle nog inte ta det så långt. Ja det är stora kristaller överallt, i håret, på kläder, smycken och skor. Jag är också lite skeptisk...

2006-10-27 @ 13:10:15
URL: http://www.hotspot.webblogg.se
Postat av: frida

håller med dig, inte alls särskilt imponerande snygg lista..

2006-10-27 @ 13:21:19
Postat av: Caroline

Nej... inte var det väl så mycket snyggt på den listan? Bottega Veneta-sandalerna, Jil Sander-väskan & modellen på pytonskorna var fina, men Chanelväskan och Oscar de la Renta-halsbandet var ju rentav fula... :/ Nåja, då sparar man många sköna slantar i alla fall ;)

2006-10-27 @ 14:18:47
Postat av: Mia!

Förbaskat fult med orm-mönster, hoppas verkligen att det inte blir inne! :(

2006-10-27 @ 17:47:53
Postat av: Michaela

Inget av dessa saker föll mig direkt i smaken.
Om det är något jag tyckte var snyggt så var det Burberry Prorsums-silverskor.

2006-10-27 @ 18:04:13
URL: http://michaelasplace.blogg.se
Postat av: sofia

Hotspotlistan var hetare tycker jag. Fast bronsväskan och oscar de la renta-halsbandet är favoriter från min sida. Och pradaskorna... mmm.

2006-10-27 @ 20:09:42
URL: http://sofiaovarlden.blogg.se
Postat av: hotspot

frida: Nej, mycket roliga ock spektakulära grejer men inte mycket som jag faktiskt skulle använda..
Caroline: Japp Bottega-sandalerna är finast på listan tycker jag!
Mia: Vi får väl se.. Jag är inte övertygad om att det är min grej heller...
Michaela: Jag gilalr bottega-sandalerna och pradaskorna annars inget direkt....
sofia: Ha ha ,tack!

2006-10-27 @ 20:36:20
URL: http://www.hotspot.webblogg.se
Postat av: Johanna

Jag måste hålla med om att de där Zzebramönstrade skorna är. ja. VÄLDIGT FULA. Men annars tycker jag faktiskt att zebramönstret alltid är på topp!

2006-10-29 @ 12:52:30
Postat av: Anonym

Inget var speciellt fint, enligt mig... Men med ett undantag!
Jil Sanders superfina metallic-väska!

2006-10-31 @ 17:25:47
Postat av: Robert

Lovley female thong sandals (sandaler) can be seen at http://www.thongsandal.com

2008-02-21 @ 09:29:23
URL: http://www.thongsandal.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:

Trackback
Links